שאלות נפוצות

לא מצליח להתחבר לאתר:

לפני פנייה לשירות הלקוחות, אנא נסה לעבור על השלבים הבאים:

1. וודא כי הינך מקליד בשדה שם המשתמש והסיסמא בשפה הנכונה (אנגלית \ עברית), וודא כי מקש ה"Caps Lock" לחוץ לשפה האנגלית.

2. במידה ואינך בטוח כי הסיסמא נכונה, באפשרותך לבצע "שכחתי סיסמא" אם עדיין לא נפתרה ניתן לפנות במייל לשירות הלקוחות ב"צור קשר" המופיע בחלק התחתון של האתר. על מנת לשמור על רמת אבטחה גבוהה אתם מתבקשים לצרף מספר ת.ז לצורך אימות נוסף בגוף הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.

3. במידה והחלפתם מייל אתם מתבקשים לפנות במייל לשירות הלקוחות ב"צור קשר" המופיע בחלק התחתון של האתר. על מנת לשמור על רמת אבטחה גבוהה אתם מתבקשים לצרף מספר ת.ז לצורך אימות נוסף בגוף הפנייה ונחזור אליכם בהקדם.

 
מקבל המשלוח אינו בבית:
במקרה כזה, השליח יצמיד אל דלת הבית פתק ובו פרטי המשלוח, ובו יצוין אם הזר הושאר אצל אחד השכנים  או שהוחזר לסניף (עם  שם הסניף, כתובתו ומספר הטלפון לבירורים).

מהם התנאים לאישור וקבלת הזמנה:

1. יש אישור לביצוע העסקה מחברת האשראי.
2. מוצרים המבוקשים נמצאים במלאי למעט זרים וסידורי פרחים (ראה שאלה הבאה). 
3. כתובת המשלוח נמצאת באזורי החלוקה.
4. הרוכש הנו בעל כתובת דואר אלקטרוני באינטרנט.

מתי אקבל את ההזמנה:
זרי הפרחים והמתנות הנלוות הנמכרות באתר ZER4U יישלחו ליעד המבוקש עד 5 שעות מחוץ לאזורי החלוקה ולבתי חולים תוך 6 שעות מזמן ביצוע ההזמנה, מלבד הזמנות שבוצעו מחוץ לשעות הפעילות של מרכז ההזמנות (הזמנות אלו תסופקנה ביום העבודה הבא). כמו כן, בערבי חג לא ניתן יהיה להתחייב למועד הגעה. בימים אלו תסופק ההזמנה במהלך היום.
שעות הפעילות של מרכז ההזמנות: שעות פעילות. כל זאת בכפוף לתנאי אישור הזמנה. במקרה שהמוצר לא הגיע בזמן, אנא פנו למוקד שרות הלקוחות ואנו נשמח לעזור.


מה קורה אם המוצר אזל מהמלאי:

במקרה שבוצעה הזמנה לרכישת זרי פרחים וסידורי פרחים תסופק הזמנה זהה ככל הניתן בצורה ובצבע של ההזמנה המקורית.
במקרה של מוצר אחר אנו ניצור עמך קשר טלפוני עם הצעה חלופית.


ניתן לקבל מענה טלפוני ב 5444* או ל 1-700-500-800 לתמיכה טכנית באתר.