לתשומת ליבכם!
ידוע לי כי כל מידע שיימסר על ידי ו/או שייאסף אודותיי במסגרת מתן השירותים יישמר במאגרי המידע של חברת זר. פור. יו (2000) בע"מ (info@zer4u.co.il) לצורך יצירה וניהול קשר שוטף עימי בהתאם למדיניות הפרטיות. אני מודע/ת לזכויות העיון והתיקון בנוגע למידע ולכך שהמידע הכרחי לצורך קבלת השירות וללא מסירותו לא יתאפשר לספק לי את השירותים.
אני מאשר/ת שהחברה תעשה שימוש נוסף במידע שמסרתי או ייאסף אודותיי על-ידה לצרכים סטטיסטיים, עסקיים ושיווקיים שאינם הכרחיים ליצירת קשר עימי, בהתאם למדיניות הפרטיות. ידוע לי כי איני חייב להסכים לכך וכי אם לא אסכים לעיבוד המידע כמפורט, איכות השירות שאקבל מהחברה עשוי להיפגע. לאי הסכמה לפסקה זו יש להודיע לחברה במייל הנ"ל.
מדיניות ביטול עסקה
א. צרכן שביצע עסקה לרכישת פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים (מוצרים פסידים), ואשר מעוניין לבטל את הזמנתו יודיע על כך תוך שעה ממועד ביצוע ההזמנה (או ממועד יצירת הקשר הטלפוני עם החברה בשעות הפעילות). במידה וההזמנה אמורה להתבצע ביום אחר, ניתן יהיה למסור הודעת ביטול עד 5 שעות לפני מועד ביצוע ההזמנה בשעות פעילות מרכז ההזמנות (ימים א'-ה' 8:30-19:00 יום ו' וערבי חג 8:30-13:00. )
ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם נשלחו המוצרים על ידי החברה ו/או מי מטעמה לכתובת שנמסרה בהזמנה.
ב. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה/ פסיד כאמור) ייעשה תוך 14 ימים מיום קבלת המוצר או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם. בעסקת מכר מרחוק שנערכה עם צרכן שהוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש, רשאי הצרכן לבטל את העסקה בתוך ארבעה חודשים מיום עשייתה, מיום קבלת המוצר, או מסמך הגילוי לפי המאוחר ביניהם, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין העוסק לצרכן, ובכלל זה שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית.
ג. כספו של הצרכן יושב לו תוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול.
ד. ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה, בשל אי אספקת המוצר במועד שנקבע, או כל הפרה אחרת של החוזה, ודמי ביטול בשיעור של 5% או 100 ש"ח לפי הנמוך ביניהם, והמוצר יוחזר על חשבון הצרכן.
ה. סייגים לזכות ביטול: לא ניתן לבטל רכישה של מוצרים פסידים, מוצרים שיוצרו במיוחד עבור הצרכן וכן מוצרים הניתנים להקלטה, העתקה ושכפול שהצרכן פתח את אריזתם המקורית.
במקרה של תלונת לקוח, התלונה תענה ותטופל ע"י שירות הלקוחות של זר פור יו עד 48 שעות. תלונות על איכות מוצר מתכלה מתקבלות בטווח של 48 שעות מזמן האספקה ובהצגת המוצר בלבד.
ניתן ליצור קשר בטלפון 03-9541700, במייל Info@zer4u.co.il, או בעמוד זה. יש לציין את מספר ההזמנה של הצרכן.